Компанія здійснює повернення та обмін товарів згідно із Законом “Про захист прав споживачів”.

Термін повернення та обміну

Обмін та повернення товарів, придбаних на сайті x-beats.in.ua, можливий протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.

Умови повернення товарів належної якості

Для повернення або обміну товару необхідно дотримуватись таких умов:

– товар не був у вжитку і не має слідів експлуатації споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;

– товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;

– збережені всі ярлики та заводське маркування;

– товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» , компанія може відмовити споживачеві в обміні/поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, і не підлягають поверненню та обміну.

Повернення товару належної якості здійснюється за рахунок покупця.

У разі потреби повернення товарів належної якості, покупцю необхідно зателефонувати за номером +380935730258 та повідомте про намір повернути оплачений товар.

– надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги;

– повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;

– після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів.

Адреса для повернення:

Нова Пошта №18, м. Одеса
Вєдрашку Крістіан +380935730258

Умови повернення для товарів неналежної якості (бракований товар ( браковані товари ми не відправляє так як всі товари перевіряються перед відправкою))

Якщо товар неналежної якості, покупець може відмовитися поштою або зробити повернення. Для цього зателефонуйте +380935730258 і повідомте про намір повернути оплачений товар.

– надішліть нам товар перевізником;

– повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

– після одержання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар.

Адреса для повернення:

Нова Пошта №18, м. Одеса
Вєдрашку Крістіан +380935730258

Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, оформляється претензія до служби доставки на відшкодування коштів за втрачений товар ( усі посилки страхуються на повну вартість).

Якщо покупець відмовився від товару на поштовому відділенні, вартість доставки оплачуємо ми.

Термін повернення коштів за повернення товару:

Термін повернення грошей при поверненні через відділення Нової Пошти складає 1-3 дні з моменту надходження товару на склад**

** За умови, що покупцем виконано всі умови повернення товару та додані всі документи

Відповідно до Закону “Про захист прав споживачів”, у разі, якщо покупець хоче повернути/обміняти товар, який замовив і, при цьому товар відповідає заявленій якості та комплектації – він має сплатити всі витрати, пов’язані з пересиланням товару в обидві сторони.

Якщо ви оплачували ваше замовлення через онлайн оплату WayForPay повернення коштів буде відшкодовано також на вашу картку в повному розмірі за вирахуванням комісій платіжної системи, через яку ви оплачували, комісія складає 2.5% від суми.