Компанія здійснює повернення та обмін товарів згідно із Законом “Про захист прав споживачів”.
Термін повернення та обміну
Обмін та повернення товарів, придбаних на сайті x-beats.in.ua, можливий протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.
Умови повернення товарів належної якості
Для повернення або обміну товару необхідно дотримуватись таких умов:
– товар не був у вжитку і не має слідів експлуатації споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
– товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
– збережені всі ярлики та заводське маркування;
– товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» , компанія може відмовити споживачеві в обміні/поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, і не підлягають поверненню та обміну.
Повернення товару належної якості здійснюється за рахунок покупця.
У разі потреби повернення товарів належної якості, покупцю необхідно зателефонувати за номером +380935730258 та повідомте про намір повернути оплачений товар.
– надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги;
– повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
– після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів.
Адреса для повернення:
Нова Пошта №18, м. Одеса
Вєдрашку Крістіан +380935730258
Умови повернення для товарів неналежної якості (бракований товар ( браковані товари ми не відправляє так як всі товари перевіряються перед відправкою))
Якщо товар неналежної якості, покупець може відмовитися поштою або зробити повернення. Для цього зателефонуйте +380935730258 і повідомте про намір повернути оплачений товар.
– надішліть нам товар перевізником;
– повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
– після одержання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар.
Адреса для повернення:
Нова Пошта №18, м. Одеса
Вєдрашку Крістіан +380935730258
Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, оформляється претензія до служби доставки на відшкодування коштів за втрачений товар ( усі посилки страхуються на повну вартість).
Якщо покупець відмовився від товару на поштовому відділенні, вартість доставки оплачуємо ми.
Термін повернення коштів за повернення товару:
Термін повернення грошей при поверненні через відділення Нової Пошти складає 1-3 дні з моменту надходження товару на склад**
** За умови, що покупцем виконано всі умови повернення товару та додані всі документи
Відповідно до Закону “Про захист прав споживачів”, у разі, якщо покупець хоче повернути/обміняти товар, який замовив і, при цьому товар відповідає заявленій якості та комплектації – він має сплатити всі витрати, пов’язані з пересиланням товару в обидві сторони.
Якщо ви оплачували ваше замовлення через онлайн оплату WayForPay повернення коштів буде відшкодовано також на вашу картку в повному розмірі за вирахуванням комісій платіжної системи, через яку ви оплачували, комісія складає 2.5% від суми.